Her kan du skrive en meddelelse som vil vises for alle på KristenDate.dk.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Jens
Oprettet i går kl 12:16 af Jens, mand, 74 år, Region Midtjylland.
Dating og 'kærlighed'

Grubler lidt over det med 'kæreste', … i forbindelse med det med 'kærlighed', … ja, og 'alder' er også en faktor, uden tvivl.
Min kærlighed retter sig imod mine nærmeste. Jeg er decideret forelsket i mine børnebørn, og mit hjerte kan nærmest svulme i samvær med dem. Og nogle gange når jeg bare tænker på dem. Deres forældre ( = mine børn) elsker jeg også :-)
'Kærlighed', som der skrives så meget om på datingsider, også denne, er for mig ikke indeholdt i en relation til 'en fremmed kvinde', som jeg gør – et forhåbentlig nært – bekendtskab med på en datingside.
Efter et langt (broget) liv i verden, og med et hjerte der er fyldt med kærlighed til, … ja til mine elskede, da er K. for mig ikke den dækkende betegnelse for en relation, der etableres i en sen alder, og hvor man kommer fra hvert sit verdenshjørne
'Venskab' kunne være, samhørighed, sympati, hengivenhed … og mange andre.
For mig er kærlighed i en anden kategori (… og de går jo også fra hinanden igen, … ens børn går man ikke fra)

Men jeg er selvfølgelig klar over, at livet, hvad det angår, kan se helt anderledes ud, hvis man er i 20'rne eller 30'erne

Svar på indlæg

Ingen svar på nuværende tidspunkt.
Her kan du skrive en meddelelse som vil vises for alle på KristenDate.dk.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonceAdam og Eva