Seriøsfyr siger: Bibelord: "Han vil tørre hver tåre af deres øjne, og døden skal ikke være mere, ej heller sorg...(Åb 21,4-5)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
magdalene
Oprettet 08-06-2024 af magdalene, kvinde, 54 år, Region Sjælland.
Isreal palestina christians
Gud har hans vej i det gamle Testamente. Der er meget vold.
Men når Jesus kom og reddede os alle. Og blev slået ihjel af de religiøse. De blev jo skældt ud flere gange
Der var også dem der offered børn til deres andre guder.
Og det hele køre stadig.
Jeg reflekterer over ordet politisk zionisme. Hvad er det.
Så at rochild siger hans familie dannede isreal.
De er ikke kendt for noget humant.
En anden siger det har været planlagt siden 1800 tallet.
Hitler var kendt for at være ansigt til bagmænd der ønskede hans destruktion.
Gamle Testamente. Men nu fanden hader Jesus.
Og kristne i isreal er også undertrykte.
Ud fra et kristent synspunkt. Ser jeg det ikke humant at slagte folk uden grund. Tage deres jord, gårde, boliger, lukke dem inde og skyde dem synder og sammen.
Hvem kom først hønen eller ægget?
Men Jesus kom.
Heldigvis viser Jesus sig for mange muslimer i drømme. I Gaza. I Iran er flere end 100.000 blevet døbt i undergrunds kirker.
Revival restorere os Jesus hellig ånden arbejder. Og vinde af helligånden vokser. Flere bliver døbt dog uden endnu at vide løgnen og forbindelser de stadig har m fanden. Jeg beder for åbne hjerter åbenhed for Guds kærlighed. Selv for mit fædreland dk. At Jesus vil vise sig her også.amen

Svar på indlæg

DDH
#1. Postet 13-06-2024 af DDH
Yahweh har Hans vej ja, der er meget vold i det gamle testamente. Ja, det skyldes raceblanding. Yahwehs første lov er at vi ikke må raceblande os. Han har KUN skabt hvide mennesker, som Bibelen også bekræfter. Kains efterkommere og de faldne engle samt deres afkom er grunden til al den vold som skete på den tid og som sker idag, Palæstina er kanaanæere idag og ikke omfattet af Yahwehs pagt med Israel, det sande Israel og ikke det sataniske stykke land i østen, men de hvide europæere og deres efterkommere.
De mainstream hjernevaskede kristne idag bekymrer sig om det raceblandede øgleyngel i mellemøsten, mere end de gør Yahwesh egne børn. Dette var forudsagt i Malakias bog 1, 2-3: "Jeg elsker jer, siger Herren". I spørger: "hvordan elsker du os?" "Esau var jo Jakobs bror." Siger Herren, "men jeg elsker Jako og HADER Esau."

Yahweh HADEDE Esau fordi han var en profan mand, han bedrev raceblanding med kanaanæiske kvinder. Palæstina, ISrael og hele mellemøsten er idag EDOM og Yahweh vil udslette dem, så Han kommer IKKE og viser sig for en bastard muslim. Det sker ikke. De er IKKE Hans børn.
Seriøsfyr siger: Bibelord: "Han vil tørre hver tåre af deres øjne, og døden skal ikke være mere, ej heller sorg...(Åb 21,4-5)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonceAdam og Eva