Nu har jeg set en DEL kommentarer skrevet af danskere på de sociale medier, og jeg er ikke særlig imponeret.
Til gengæld er jeg RET IMPONERET af terrororganisation Hamas og deres evne til at sprede deres propaganda om folkedrab på Palestinensere og få TOTALT nedtonet deres egne "bedrifter".
Nedskydning af uskyldige mennesker til en filmfestival.
Gentagne raketangreb over grænsen FRA Gaza og IND I Israel. Foregået i årevis.
Drab på 1.200 mennesker..
Og så er deres STADIG nogle der snakket KUN om israelske overgreb og folkedrab på befolkningen i Gaza.
Den SAMME befolkning som Hamas gemmer sig bag ved i bogstaveligste forstand. Så for at få stoppet Hamas er det nødvendigt at angribe Gaza og befolkningen der...
Mit spørgsmål er hvilket land der ville finde sig i tilsvarende angreb fra deres nabo- områder/lande og så bare lade stå til når de opdager terrorristerne gemmer sig bag kvinder og børn?
Bare bøje nakken og gøre ingenting når deres egne kvinder og børn bliver skudt ned og dræbt af raketangreb?
Fordi det kunne gå ud over kvinder og børn i de angribende områder/lande..?
Historisk set har Israel ALDRIG angrebet et andet land bare for at udvide deres territorie.
De er gentagne gange blevet truet af militær magt, og har så valgt at slå først. F.eks 6-dages krigen.
De har aldrig tabt en fysisk krig, også selvom der var en koalition af op til 6 lande der angreb dem.
Til gengæld har de tabt ALLE PR krige i det offentlige rum/de sociale medier. Fordi de forskellige palæstinensiske terrororganisationer er meget dygtigere til at fordreje sandheden og lyve.
Gøre sig selv til uskyldige ofre for det imperialistiske folkemorderiske Israel.
Og vi hopper på det. Igen og igen.
Israel er ikke bare et lille uskyldigt land, der aldrig gør noget forkert.
.
Men chartret for BÅDE araberne, PLO, Hisbolla, Palestinenserne OG Hamas er at fjerne israel som stat fra jordens overflade...
PLO endte med at fjerne denne charter fradereskanifest - og uddøde som palæstinensisk indflydelse. Palestinenserne tabte interessen for dem.
Jeg ville ønske danskerne ville sætte sig ind i den virkelige historiske baggrund for Israel, araberne og Palæstina - og ikke bare den smule man finder ved at slå tilfældigt op - og så først derefter kommentere på de sociale medier.
Det kan så medføre at herboende palestinensere sprænger ens postkasse eller lignende - som det skete for én af mine venner.
Han påpegede også Hamas propaganda ligesom jeg gør på de sociale medier..