Her kan du skrive en meddelelse som vil vises for alle på KristenDate.dk.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Oprettet 05-04-2021 af Anonym.
Kan vi få lov at se hvem der er betalende?
Jeg savner en funktion, hvor man kan se på profilen om den er betalende. Af hensyn til hvad man kan forvente af profilen.

Svar på indlæg

Anonym
#1. Postet 15-04-2021 af Anonym
Du har fuldstændig ret. :-(
Det må være frustrerende, hvis man skriver til en profil og vedkommende ikke er i stand til at læse det, men bliver tvunget til at, offre et medlemskab på noget der, viser sig ikke at være interessant.
Det ville også være godt hvis profilerne blev verificeret.
Vi "gamle mænd" modtager mange fup henvendelse. Meget attraktive profiler hvor, personen bagved,mest sandsynligt er falsk.
Jeg har selv været fristet til at reagerer på profiler der var, lidt for tiltalende. ;-)
Anonym
#2. Postet 27-04-2021 af Anonym
Jeg betalte for et par dage siden og kam stadig ik komme ind og se mine breve! Dårlig service
KristenDate
#3. Postet 04-05-2021 af KristenDate
Hei!

Du kan ikke se hvem som er betalende medlem. Grunnen til dette er at mange ikke ønsker betale noe før de opplever å få kontakt. Hadde profiler blitt merket som «Ikke betalende» ville disse personene mest sannsynlig ikke mottatt så mange brev. Da ville heller ikke disse personene vurdert å bli et aktivt medlem, siden man føler at responsen er dårlig. Resultatet vil til slutt bli veldig mange inaktive medlemmer.

Slik det er nå er de fleste medlemmer hos oss betalende, og aktiviteten blant våre medlemmer er høy. Et betalende medlemskap koster kun 49 kr, noe som gjør at barrièren for å betale også er veldig lav.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
KristenDate
#4. Postet 04-05-2021 af KristenDate
Jeg betalte for et par dage siden og kam stadig ik komme ind og se mine breve! Dårlig service
Hei Vips,

Ser at du er satt opp som betalende medlem, du skal dermed ha full tilgang til alle funksjoner hos oss. Dersom du ikke har tilgang, er det fint om du sender en epost til support@kristendate.dk. Vår kundeservice vil da se nærmere på dette.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
Elisabeth
#5. Postet 30-05-2021 af Elisabeth
Er siden blevet en betalingsside???
Jeg kan se, at jeg ikke længere kan åbne post.
Mbechmann
#6. Postet 05-09-2021 af Mbechmann
Det er totalt clickbat fra Kristen Dating. De sender en besked til en med et eller andet tilfældigt tiltag, og så kan man ikke læse beskeden før man betaler for det. Det er sket flere gange.

Den anden mulighed, er at det er - som en anden har skrevet tidligere - er en fake profil der skriver til en. Ud af ca 50 der har skrevet til mig uden at jeg har skrevet til dem først, er der INGEN der var reele.

Så Kristen Dating er blevet en clickbat side. Da det hed Solid love, kunne man både skrive og sende beskeder, og det fungerede nogenlunde. Der blev betalingen brugt til at at kunne poste flere billeder og andre gode funktioner. Men nej, efter Solid love blev solgt, er tingene gået den forkerte vej. Det er en REN pengemaskine nu om dage.

Ville i den grad ønske der var et alternativ.
Her kan du skrive en meddelelse som vil vises for alle på KristenDate.dk.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonceAdam og Eva