For det første, så er tråden snart 5 år gammel.
For det andet, så er det jo ikke de 50kr der er problemet. Problemet er, at da jeg opsage det fulde abonnent, fik jeg ikke det jeg havde betalt for. Så enten skulle jeg have det, eller også skulle de betale det tilbage. Det er princippet her der er problemet.
For det tredje. Jeg har også prøvet div udlandske sider - både gratis og betalte - og jeg er stadigvæk single. Sagt på en anden måde... De er spild af tid og penge.
I samme forbindelse, så er der herinde voldsomt mange spammere. Det er en af grundene til at jeg ikke er fuldt medlem. Jeg er simpelthen træt af at blive spammet af dem.
Jeg tænker hvorfor i alverden du stadig kommer her?
For at være helt ærlig synes jeg du er fuld af brok.
Du brokker dig oprindeligt over du mistede for 50 kroner - og derefter skriver du nu det ikke drejer sig om pengene..
Du skriver du er stadig single selv om du har prøvet div. udenlandske sider.
At oprette en profil på en given Dating site er ikke ensbetydende med at man finder en person der er interesseret.
Angående spammere, så mener du måske Scammere..?
Spammere er dem der sender bombaderer med en masse beskeder. Dem har jeg ikke mødt en eneste af.
Scammere er dem der fisker efter et let offer at få penge ud af ved at bruge en falsk profil med falske oplysnoinger og et stjålet billede.
Dem har jeg også mødt en del af.
De er på ALLE dating sites fordi der er mennesker der længes efter kontakt og kærlighed..
Hvis du vil undgå dem så gå til enkebal..
Du skriver tråden er 5 år gammel.. OG..?
Du er her stadig i stedet for at tage konsekvensen af det du brokker dig over.
Har du overvejet om det at du ikke finder en date måske ikke skyldes Dating Sitet..?
Sojourner