Jeg kan godt se 50 Kroner /måned er mange penge at miste..
Så er det da MEGET bedre at betale 3 - 400 kroner/ måned og egentlig få nøjagtigt det samme for pengene: En masse andre medlemmer som du kommer nøjagtigt lige så meget i kontakt med som her.
Ja, jeg har prøvet andre (internationale) kristne datingsider og det over 6 - 8 år. Så jeg vil mene jeg har en vis erfaring.
Andre sider har (også) det, at du betaler for at kunne skrive beskeder til andre og/eller kunne læse beskeder fra andre.
Her er der ikke et fælles Forum, hvor man har hver sin Blog og derved kan læse mere om andres holdninger og meninger UDEN at skulle betale for muligheden (og ligge i krig med hinanden over uenigheder).
Så alt i alt ser jeg ikke nogen forskel - udover at jeg betaler 15 % af hvad det ellers koster alle andre steder for det samme.
Minusser her er, at de fleste her er ikke socialt aktive. Ikke mange opslag på Forum, og endnu færre kommentarer.
Og så er klientellet heller ikke særlig stort..
Mvh Sojourner
For det første, så er tråden snart 5 år gammel.
For det andet, så er det jo ikke de 50kr der er problemet. Problemet er, at da jeg opsage det fulde abonnent, fik jeg ikke det jeg havde betalt for. Så enten skulle jeg have det, eller også skulle de betale det tilbage. Det er princippet her der er problemet.
For det tredje. Jeg har også prøvet div udlandske sider - både gratis og betalte - og jeg er stadigvæk single. Sagt på en anden måde... De er spild af tid og penge.
I samme forbindelse, så er der herinde voldsomt mange spammere. Det er en af grundene til at jeg ikke er fuldt medlem. Jeg er simpelthen træt af at blive spammet af dem.