Find en ven eller kæreste på KristenDate.dk
Skriv en hilsen til alle på KristenDate.dk
Tal i megafonen
Tal i megafonen

Forum >> Tilbagemeldinger >> Debat

Anonym

Fake profiler

Hvorfor reagerer I ikke på, når jeg anmelder en fake profil?? 
Der er en del her og jeg synes da, I skal reagere promte!! 
Det er da ikke okay! 
Åpn KristenDates profil
Hei!

Vi jobber aktivt for at KristenDate skal være trygt sted for våre medlemmer. Ved brukerregistrering må man derfor verifisere seg via et Dansk mobilnummer, noe som gjør det vanskelig for utenlandske svindlere å bli medlem. I tillegg kvalitetssikres alle nye profiler hos oss.

Dersom man likevel skulle oppleve en mistenkelig profil anbefaler vi å rapportere den til oss. Dette gjøres ved å åpne den aktuelle profilen og trykke på «Indberet profil» under personens profilbilde. Vi vil da bli varslet og foreta en grundig undersøkelse av vedkommende. Normalt sett skjer dette samme dag.

Vennlig hilsen
KristenDate :)
Anonym

Hej igen 
jeg synes, I skal være mere opmærksomme på dette problem. 
Der er mange fake profiler på denne dating side. I dag blev jeg kontaktet 
af albert1963, som også er fake. Jeg er så træt af det! 
Anonym

Sweetlove2020 er også en fake profil. Vær sød at fjerne den!! 
Åpn SctStefans profil
Dersom man likevel skulle oppleve en mistenkelig profil anbefaler vi å rapportere den til oss. Dette gjøres ved å åpne den aktuelle profilen og trykke på «Indberet profil» under personens profilbilde. Vi vil da bli varslet og foreta en grundig undersøkelse av vedkommende. Normalt sett skjer dette samme dag.

Spørgsmål: Vil vedkommende få at vide at de er blevet undersøgt for at være en fake profil, og af hvem? Og får vi selv svar på hvad der er fundet frem til?

Det er ikke relevant lige nu, men jeg har tidligere (for nogle måneder siden - det var derfor jeg har holdt en pause her) fået en del fake profiler som jeg ikke fik anmeldt, men i stedet ignorerede. Men jeg ville selv blive irriteret hvis jeg blev anklaget for at være fake uden at være det.
Åpn Jannis profil
Hej Rose

Hvordan finder du ud af at det er fake profiler? Jeg kan se at vi jævnaldrende, og dem du er stødt på har jeg da ikke lyst til at bruge tid på! 

Vh Janni
Åpn dcc82s profil
Hej Rose
Hvordan finder du ud af at det er fake profiler? Jeg kan se at vi jævnaldrende, og dem du er stødt på har jeg da ikke lyst til at bruge tid på! 
Vh Janni

Jeg tror ikke, at det altid er så nemt at spotte falske profiler, men hvis det ser ud til at være for godt til at være sandt, er det som regel tilfældet :)

Dem der er nemmest at spotte, er som regel dem der ligner lidt de pandimier af emails, udenlandske google translate oversatte breve, der bebuer at man har arvet det halve af jorden osv, som man får engang imellem.
Åpn Lunds profil
Jeg er enig, der er mange "Phishere"/ falske profiler her på kristendate, det er hamrende træls, enig, få det løst...
Anonym
hvad er en fake profil så i din termologi
måske jeg også er det
kunne være rart at få belyst
Åpn KristenDates profil
Hei!

Når vi får en varsel så undersøker vi profilen. Vedkommende som blir rapportert får ikke varsel om dette.

Dersom vi ser at vedkommende bryter med våre medlemsregler, så vil de bli permanent utestengt :-)

Vennlig hilsen
KristenDate